No:1

Vem vet? Jag vet inte? Så vet du? Eller vet inte någon annan? Vet han? Eller vet hon?
Hur som helst har ja inte en jävla aning som sagt. Va ska ja säga, vad ska ja göra, vad ska ja skriva?
Vi kör på med nånting som bara kommer upp just NU helt enkelt ....bla bla bla bla....
.......vad får mig o vara den jag är? Är det för att jag bara låter det gå, skiter i vilket eller är jag feg?
Jag är helt enkelt mig själv, jag säger vad jag tycker o tänker. Det kan bli för mycket o det kan även bli för lite. Men va spelar det för roll? Jag vill få det jag vill ha sagt, och beroende på vilken situation man står i så kan det ibland bli lite mindre sagt ibland.
Ska jag leva efter va andra tycker eller leva för vad jag själv vill? Tro fan att ja skiter i andra va dem tycker, kommer ju oftast inte med något vettigt tips ändå. Så tar hellre som det kommer o ger tid till det som dyker upp o förtjänar det.
Ljuger jag?
ALLA ljuger, ingen är ärlig. Men jag vet att jag e ärlig när det måste, ja o när är ett måste? Det är ju för min del ialla fall när jag vill att nånting som ja verkligen känner o tycker ska komma fram. Inte svårt o veta när det är, det är när jag e väldigt tjatig, säger samma saker om o om igen, stressar hit o dit, gör massa för att få en o inse fakta. Men folk vill ju ha sanningen, då får man den och acceptera det sättet man får det på, hur konstigt & jobbigt det än är.
När jag vill nånting, då vill jag verkligen nånting o kämpar för det tills det gör ont. Några av er förstår mig, andra tror mig inte. Men vill jag ha nåt, vill jag göra nåt eller ja nånting jag bara måste, så blir det tills det blir våta ögon av blod, torra händer av blod, huvudvärk tills det rinner blod ur näsan ja fan det är BLOD,SVETT & TÅRAR helt enkelt.

Jag är den jag blev menat att vara & ingen kan styra det, den jag är? Jo, det är mig själv, det är det som gör mig till No:1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0