Start på min nya karriär

Efter att ha kämpat med att sätta upp innedelen på 2 st luft-luft värmpepumpar idag så gick jag direkt till Team Sportia och köpte mig ett par fotbollsskor & benskydd.
OBS!
Köpte även en svart T-Shirt där det står SOUL på framsidan, hade vägarna förbi så plockade upp dem sista lapparna som blev över efter 1000:- sedeln.

FOTBOLLSSKOR
Märke: Adiddas
Storlek: 42,5
Pris: 499:- (billigt & bra)

BENSKYDD
Märke: ingen aning
Storlek: M
Pris: 69:- eller nåt

T-SHIRT
Butik: Azzuro
Pris: 299:-
<---- Från Till ---->
Det var helt enkelt starten på min nya fotbollskarriär som ja tänkt att jobba mig upp till igen efter Ca. 6 månaders uppehåll efter att min förra klubb FK JAT lagts ner för tillfället.
18.00 började träningen och det var riktigt skönt o få röra på sig. Konditionen var inte direkt på topp, men som om den varit det innan? hmm nej haha....
Men skönt o komma igång igen & skoj var det, skrev på papprena efter träningen och snart går ja i en träningsoverall med klubbens namn som är, IFK GISLAVED. Kan ju lägga till att IFK GISLAVED var min 2:a klubb som jag spelade i när jag var yngre.
Ja vi får se hur det går framöver, nästa träning redan på Fredag morgon 10.00. Men troligtvis är det tyvär jobb då så får tyvär missa den träningen för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0