SemesterFeber

Inte nog med att man ska åka iväg på Tallin kryssningen den 10:e Juni så ska jag även iväg ner till Serbiska Rep. (Bosnien) i 4-5 veckor. Detta är då i år bara, som är bokat och klart. Men sen har tankarna gått sin egen väg och SemesterFebern har tagit en på allvar.
Anklagar lite Sebbe & Jonas på jobbet som 1 September åker till Australien och är där i 1 år. Det var det som satte igång mina tankar om att ta tag i det hela o börja se världen.

Australien

Första tanken var ju självklart då att åka tll Sebbe o Jonas 1-2 Månader, kanske mer vem vet. Passa på att när det är kallt är, o åka ner till Australien till värmen o alla kängurun. Sjävklart hälsa på och umgås med grabbarna då.

Egypten - Grekland - Thailand

Sen efter ett tag i Australien kan man åka hem till SverigeLand och jobba 1 månad,
få ihop lite extra pengar för att sen ta sig vidare.
Tex. till Egypten, till alla pyramider o ja all sand för fan. Se historiska saker som pyramider och vandra i öken hade ju inte varit direkt ointressant.
Till Grekland, till partyområderna som finns och kanske hänga lite på dem alla öar som finns. Har varit där tidigare som barn så en titt i vuxenvärlden måste man ju. Det är ju oxå sjukt fint hos våra Ortodoxiska bröder o systrar.
Till Thailand, vill jag bara för att alla tjatar om det och har varit där. Det ska vara så fint o så trevliga människor. Se hur deras värld funkar efter Tsunamin tex. Sen att ta ett dopp i deras blanka hav och ligga under en palm lockar ju hur mycket som helst.

Ja vi får se, jag vill verkligen det här och, finns det nån som är sugen o seriös på att planera och hänga på så säg till =) MÅSTE ju inte vara just till dem här ställerna som jag tagit som exempel, okej Australien lutar det åt mycket. Det är det ända som e givet för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0