Magsjuk


23.45 bäddade jag ner mig igår, kände då lite att jag mådde illa. Men det var inget som hindrade mig att somna, somnade som en bebis efter att ha sugit på tutten efter mjölk. 04.15 vaknar jag o illamåeendet var värre, snabbt upp ur sängen o in på WC där jag spydde ett antal gånger. Efter att ha tömt sig själv gick jag o la mig igen o det var inga problem att somna o mådde inte illa det minsta. Men 05.30 var man uppe igen, upp ur sängen o in på WC o spydde åter igen upp allt som fanns. Sen somnade jag om och inget mer springande till WC va det.
Däremot kände jag att det värkte i hela kroppen, stel som en pinne o lilla minsta rörelse stramar i hela kroppen. Ja träningen gav sist men hade varit bättre om det var en annan dag, så ganska dålig tajming.
Idag har jag varit uppe ur sängen en gång o det var för 15 min sen då det blev pissepaus, avslagen cola e det ända som gott ner. Mår illa till o från, men mest värker det just nu i kroppen. Allt på en gång verkligen, så ska försöka sova bort det en stund nu.

Ni som e sjuka, Krya på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0