Lyckad Fest!


The party is over

Det kom een hel del o det blev en hel del fest och en massa jävla grilla =) När väl alla var på plats satte vi igång att grilla allt som vi hade på plats. Vädret var ju helt underbart o väl framåt kvällen när vi skulle in blev det kyligare, men det va ju då det dracks en hel del me. Ett bra gäng på ca 15 personer fick se en massa tomflaskor framför sig, alla drack inte men det va skit mycket som gick slut. Ingen fattade vart de hade  tagit vägen, druckit så mycket? tydligen! Hur som helst höll vi igång till 03.00 nånting så det e ju inget o klaga över =) Kommer lägga upp lite bilder så fort jag fått alla bilder från alla kameror. Hade ju bara min videokamera så blev lite film från min del istället.

Ceca är ju helt slut och fatta att hon o Zlato va igång heeela kvällen igår typ. Lilla Diva var inte ensam heller ialla fall, var omtyckt av flera så hon hade nån o va med hon me hehe. Dem var helt galna, till slut fick man ju säga till att dem skulle lugna sig lite, lugna i 2 min sen jävlar va dem igång igen.Kommer lite bilder på det me o nåt videoklipp kanske.

Vill tacka alla för det grymma sällskapet, presenterna och den underbara kvällen/natten!

OBS! EL CLASICO KLOCKAN 20.00 PÅ TV4SPORT. Det går före allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0