Robinson 2009

Min älskade Lat-Söndag blev inte av idag, istället blev det jobb. Började 09.00 och fan va kinkig jag va fram till 10.00 eller nåt, ville bara sova. Men jobbade fram till 15.00, efter det gick jag vidare till mitt privat jobb o jobbade där till 16.30. Kommer hem tar det lugnt som in i helvete och nästan somnar framför TV:n, blir istället lite PS3 och FIFA09 som var ett riktigt bra tagsen man spelade.
Igår var det en lugn dag, gjorde inte ett skit. Satt hemma o glodde på film, satt lite vid datorn och bara VILADE. Nu e ja något sliten och orkar inte låtsas mer om att ja har nåt o skriva för har faktiskt ingen aning om va ja ska skriva.

Robinson Anna

Föresten, från ingenstans idag på lunchen tittar jag på Robinson 2009. Inte sett ett avsnitt, men nu var det hur som helst slutet. Såg för det mesta ut vara helt vanliga människor som va lite lagom hungriga bara hehe men så såg man Anna L och jävlar va blicken fastnade. Helt plötsligt var Robinson intressant. Så sliten, så hungrig osv. men ändå så sjukt fin. Äntligen ser man en tjej med ett naturligt vackert utseende.
Vette fan men asså hon är något extra =) hehe

Täkner på..................................................Mig själv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0