I´m sårri


Några dagar sen sist ju, datorn har ju kraschat och sen har ja inte orkat ta någon annan dator för att göra nån nytta här. Sen har det ju varit en del o göra, hänt lite grejer lixom. Det va ju Gisledagarna i helgen och då har det blivit,
öl på hotellet, filmat karnevalen, bränt sig i solen, druckit lite mera alkohol på kvällen, lite party hos sebban med 20 andra människor och så utgång.
Inga bilder har jag knäppt men kanske finns det nån som lyckats få med mig på något så vi får väl se om det dyker upp nåt.
Datorn ska fixas så fort en snubbe har tid, måste rädda innehållet i min dator först o främst o sen blir det till o formatera om den.
Nu ska jag ialla fall försöka piggna till och försöka komma ut i solen lite eller nåt, får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0