Hockey, Poker och Öl

Äntligen helg, inte för att helgen blir den man sett fram emot mest men ska ta vara på den lediga tiden jagk ommer ha. Söndag blir det jobb från morgon till kväll pga det här jävla bredbandet som är igång.
Men ikväll blir det lite Hockey, Poker och Öl med Rade. Ska dra till honom lite senare när jag testat kostymen som jag jag ska ha på syrrans bröllop i sommar.
Va inne på Dressman och där hade dem redan tagit fram det jag skulle ha
eftersom morsan & grannen som då jobbar där redan tagit fram något. Skjorta och slips fick jag ändra på, annars hade man kunnat tro att jag o farfar var i samma nivå. Ska få på mig allt om ett tag o sen gå över till grannen o låta henne hjälpa mig lite med att kanske sy in den lite eftersom jag ser ut som en vandrande rektangel i den när ja tog på mig kavajen lite snabbt.
Kommer kanske ett smakprov om nån dag när man fått ihop det som det ska vara hehe.
Imon Lördag får vi se vad som händer, lutar inte åt något speciellt men vi får väl se om det dyker upp nåt.

Trevlig Helg sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0