Helvetes veckan är över

Efter att ha varit sjukt dålig i magen och haft lite uppförsbacke med att få igång kroppen igen är man tillbaka någorlunda. Fortfarande en aning sliten o tung i huvudet.
Men det hindrade mig inte att sitta hos kusinerna till halv 5 i morse.
Min kusin och hans tjej hade kommit på besök ifrån GBG, så vi satt och åt och drack till klockan halv 5 i morse. För min och Gorans del var det Rakija som vi slogs med medans hans tjej slogs med vin och Slobodan med Whiskey medans Jela och Sanja var alkoholfria.
Idag vaknade jag 11.00, tog en promenad ner till Kusinerna för att äta och sen åka med goran och han tjej till stugan för att dem ville hälsa på familjen.
Ceca fick träffa Aragon (deras rottis), Aragon var ju inte den som direkt va leksugen utan för honom var det ligga o bita på bollen. Ceca kämpade med att försöka få igång honom men utan resultat.

Taget ifrån stranden

Jag, Goran & Anna-Lena (tror ja hon hette,sorry)

Aragon & Ceca

Ceca & Miki (sletna som fan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0