Helgen avslutad

Vaknade 13.30 och kände mig bra stressad. Direkt upp ur sängen och iväg till stugan för att städa upp det sista. Jag trodde inte det var så mkt när ja väl stod och diskade o slängde massa skit. tog typ 1h 30min, Ceca höll mig lite sällskap o bar upp påsarna som skulle slängas till bilen, hon e duktig o hjälpsam när hon vill hehe. Sen var det iväg o hitta en skogsväg där ja kunde slänga alt skräp :P hittade ett bra ställe som ja tydligen inte varit först på, värsta mini tippen fan. Dumpade skiten där o åkte hem.

Malin & jag grillar för fullt, en bild från i helgen.

När vi väl var hemma fick man packa upp lite presenter som då va alkohol, hmm allt ja fick i present var alkohol klassat haha. Likör,vodka,vin och till o med parfym (även där alkohol) haha. Fick i o för sig en tuff trucker T-Shirt, utan alkohol.
Sen var det in i duschen med oss båda, första duschades Ceca o medans hon sprang runt i huset o slängde sig överallt för att torka sig tog ja min dusch. Nu ligger vi döda i sängen båda 2 o har en skön Lat Söndag framför oss.
Hoppas få lite bilder idag från helgen som man kan lägga upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0