Gisledagarna

Varje år har vi något som då heter Gisledagarna som tar upp en hel del tid för en, Fredag & Måndag är det full fart. Lördagen är det som mest då alla 3:or på gymnasiet har sitt karnevaltåg att visa upp med olika teman. I år vart Natur som tog hem det hela.
Jag skulle filma tåget men dagen efter visade det sig att när ja väl filmade så tryckt jag på STOP och när jag inte skulle filma mer så var kameran igång o mitt fina linne o mina shorts var populärast. Sorry!
Men blev en hel del bilder så tänkte lägga upp några ialla fall. Bilderna är från GISLEDAGARNA 2009 Lördag.

Grisarna tog täten



Kusinen



Syrran med flaskan

Hmm ja ni förstår =)

Iväg på tävling

Syrrans klass

Ja det blev fest sen..

Sen när vi kom hem så var vi tvungen o testa farsan nya grill som han gjort själv. Efter det stack jag med Milan till Sebbe o alla andra 20 per som va där. Massa nya trevliga,roliga o söta personer träffade man som man inte träffat tidigare. Bra fest blev det.




Sitter o väntar på maten,hungrig som fan o en aning stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0