Gamla goda tider

Bilder som man inte sett på väldigt länge e ju alltid lika kul o se när man väl hittar dem. Speciellt från tider som dem här bilderna är tagna. Man har till och med glömt av dem så gamla som dem är, dem har lätt 5 år på kanterna och förvånar mig inte om några av dem till o med har 6 år.
Men sjukt kul att man hittat bilderna från den tiden, den tiden kommer aldrig att glömmas.

Miki

Jelena & Jag (Nyårsafton, vilket minns jag inte?)

Jag sover i någons bil

Jag något bakis på MC

Dane G, Edin, Alle, Jag & Jocke bakom mig

Minns inte men tror det handlade om Basket

Tote & Dane G

Jag, Edin, Allen, Jocke & Dane G

Vlado & Jag

Jag & Kotur

Jag i min Baby mössa hehe

Vi i Serbiska klubben

Tote & Jag

18 år, Inbjudan (ett tagsen det ja)

Jaja det va en del bilder, dem bjuder ja på =)


Kommentarer
Postat av: Jelena

haha. fan vilken hemsk bild på mig!! Men tur att du blev bra på den iaf :P

2009-05-24 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0