Elfack mässa GBG


07.00 åkte bussen ifrån Elajo Gislaved, 06.59 var vi på plats så i tid kom vi =) Farsan väckte mig fan 06.15 o jag gick upp 06.30 presic som om ja inte ens hunnit somna, helt galet. Tog en cigg innan jag väntade in Jocke så vi kunde åka till samlingen.
Väl framme i GBG så fick vi hotell frukost på Resturang Estrada som ligger i samma bygnad som Svensk Mässan och efter det var det att gå runt till alla ställen inne på mässan. Sebban och jag bestämde oss för att blocka på oss saker från varje företag som visade upp nånting inne på mässan. Efter den rundan hade vi skrapat ihop en hel påse med pennor,kapsyl-öppnare,nyckelband och annat skit. Efter ett tag rymde vi ifrån mässan och drog o bowlade, as skoj. Bara så ni vet så kom ja sist 2/3 ggr, gö om det om ni kan haha. Va inte i form idag kände jag så det blir bättre nästa gång, det vet ja =)  Det blev massa öl under dagen o det slutade med att vi satte oss hos Sebban när vi kom hem vid 20.00, där drack vi några öl och en flaska vodka. Riktigt skön dag som sagt, och med ett bra gäng som idag går det ju inte få tråkigt.

Snart är det helg, så jävla skönt. För på måndag börjar helvetet, Bredbands projektet ska vara klart om 7 veckor, det är sista chansen så det känns inte bra alls. Vi får se hur det går, men det ser inte bra ut. Men hoppas på det bästa.

Nu pallar jag fan inte mer, ska drunkna i min säng nu o sen får vi se vad helgen bjuder på. Trevlig Helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0