Dickies O-dog


Beställde ett par Dickies byxor eftersom man hörde talas om dem i Måndes men hade ingen aning om var det va för något så var bara tvungen att kolla det o till o med beställa. Men tack för tippset Ciz. 2 dagar och så var det bara o hämta, jätte smidigt. Blev en vild chansning med storleken men tog på mig dem och dem sitter faktiskt bra, sköna är dem me. Känns lite tajt vid rumpan men får väl minska på den eller så mjuknar byxorna lite efter att ha användt dem ett tag. Vet inte hur dem ska sitta men jag tror det stämmer rätt bra på sättet dem sitter på mig.
Nöjd blev jag ialla fall, dem kommer att användas ialla fall.

Butik: Topstreetwear (http://www.topstreetwear.com)
Märke: Dickies O-dog
Pris: 599:- (713:- med frakt o allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0