Det går framåt

Framåt går det men det är ju inte det bästa än. Har inte spytt sen igår morse, har fått i mig lite soppa idag plus lite gangster yoggi. Mår illa till o från, inte så farligt på den fronten men febern gör en matt. Redan innan febern så är man ju helt utmattad av att inte fått i sig nån mat o fått i sig dåligt med vätska. Men får väl se det positivt med att man ialla fall mår något bättre än va man gjorde.

Magsjuka e nog nåt av det värsta som finns, fy fan hela kroppen blir ju helt fucked up asså. Orkar ju inte ens ta mig upp ur sängen utan att det börjar snurra i huvudet.

Men det ger sjukt mycket tid till o se massa film och program,både bra och dåliga. Såg idag tex på "på rymmen med pippi långstrump", "Miljonär söker fru" och "Dr Phill".
INGEN BILD
Pippi långstrump var väl ingen hit men en klassiker är det ju o skratt blev det nog mest pga min trötthet haha.
Miljonär söker fru blev ja mest irriterad över.Miljonärer som är med i program för att få ihop några tusenlappar extra? Va fan räcker det itne med pengarna dem har från början? Jävla rika svin.
Dr Phil vet ja inte ens om jag kan komentera, alla seriösa samtal han har med sina gäster som han sen börja skämta en hel del om på slutet av samtalen. Är han ett skämt eller vet han vad han göra?

Tråkigt om det inte blir MYCKET bättre till på fredag, då planer kan bli misslyckade. Men får väl se o hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0