De sket sig...

...bokstavligttalat, blev inte någong 18års fest igår. Jag o Ceca stannade hemma eftersom min mage vägrade ge sig, ville inte stanna på en jämn nivå som kunde avgöra om ja kunde gå iväg en stund eller inte. Så det blev film och poker på facebook med flera pauser, WC-Paus bara tyvär.
Natten/morgonen var värst då var det verkligen katastrof, 1 gång varannan timma fick man gå upp, in på toa, sitta där 5 min innan det händer grejer, sen kämpa sig igenom den biten & sen är det bara att sitta o varva ner i 5 min.
Idag känns det bra ialla fall än så länge, gör allt för att det ska hålla i sig, *just nu dricker ja blåbärssoppa*.

Gömmer sig från skiten haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0