Bara Måndag ju

Efter att ha jobbat igår (Söndag) så trodde jag hela dagen idag att det var Tisdag, så jävla surt o veta att det e 4 arbetsdagar kvar.
Jag vill ha ledigt, jag vill iväg, jag vill bor härifrån, ja vill till ett normalt ställe med normala människor. Finns det nånstans?
I min närhet känns det som det kommer bara massa kalla, stela, själviska, falska personer. Man sitter o lyssnar på dem och till slut blir det lixom, jaja - ok - mmm - asså? - shitt. Lixom sitta o lyssna på andra som inte säger nåt vettigt eller som tänker helt galet och bara snackar skit, de ju bara för mkt. Kom ner på jorden och hitta dig själv lixom.

Dominikanska Republiken

Men ja nu ska vi inte vara så negativa mer, nu kan ja låtsas istället att jag är i Dominikanska Republiken. Det hade inte varit fel alls. Ha en bra dag o hoppas ni har så jäävla tråkigt att det gör ont alla ni som......Ja känner ni igen er så ha ni svaret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0