Ändrade planer

Det blir ingen GBG, med det så blir det då heller ingen shopping eller party där. Eftersom vi inte får kontakt me Malin så skiter vi i att chansa. Känner mig inte helt pigg i magen än heller så frågan e om min mage skulle klara av en kväll i GBG, njaa tror knappast det.

Farfar & Jag, även den en bild som e tagen för ett antal år sen

Så istället blir vi kvar i hålan Gislaved och drar på inbjudningen vi båda fått, jag o Milan då plus familjerna. Det är Dijana som fyller 18 år och kommer ha lite fest. Mer än så blir det inte idag, blir en lugn Freda som det ser ut nu, hela vägen till läggdags. Som det ser ut nu ialla fall.
Fast nästa vecka är nästan ett måste att åka iväg o shoppa nånstans fan, kommer ha Ca. 2 löner i fickan så får ta och spendera det på lite kläder, behöver det ena o det andra.
Tiden går galet fort, nu närmar sig semestern och då ger vi oss av 4-5 veckor ner till Serbiska Republiken. Till vännerna, släkten, farmor & farfar. Ses snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0