FREDAG 13 Mars 2009 - Vad ska man tro?

Idag fick Ceca en present av mig, ett gummidäck som han allt ska få träfa hårt med. ska skaffa lite mer rep,en fjäder och sen hänga upp det i ett träd. Hon behöver ju få i ordning på figuren nu innan sommaren ;) hehe

Fredagen den 13:e idag ja, aa man börjar ju undra om det är en otursdag verkligen?
Början jobbet 07.00 men idag började dagen så bra som att jag gick upp 09.00. När jag väl började jobba så gjorde jag lite små jobb och blev kiss nödig helt plötsligt, du vet sådär jääte nödig så de bara inte går att hålla sig. Så jag kör in mot en liten grusväg o stannar bilen, hoppas ut o gör det jag ska. Sätter mig i bilen för att åka iväg, OJ jag kommer ingenstans. Testar att köra fram o tillbaka men händer verkligen ingenting, däcken bara snurrar. Går ut o kollar läget, OJ igen, bilen står snygg på en stubbe och ser nästan ut o sväva haha. Ringer Sebban och ber om hjälp, ska förklara vägen dit o komiskt som det blev så sa jag, Kör mot RENINGSVERKET och sväng vänster in på en grus väg. Hmm kissa och reningsverket, bra plats jag htitade, då reningsverket ligger 100m ifrån min kissplats haha.  Sebban kommer o vi drar min bil med hans bil, vänster,höger,bakåt och puttar den framåt..kommer ingenstans..men till slut sattsade vi allt o drog den hårt åt vänster o den låssnade, och ja kunda backa i full fart o åka därifrån =)
Ja e hemma o vid liv ialla fall men frågan e om man vågar göra nåt mer idag, eller bara ligga snällt i sängen o typ inte röra sig...

Ja har ni haft en händelse idag så berätta gärna eran =)

Kommentarer
Postat av: bella

Hahahahaha shit :D lite komiskt faktiskt!

2009-03-15 @ 20:38:47
URL: http://bellapiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0