9 Mars 2009 - Hundarnas Kväll

Blev filmkväll ikväll, satte igång filmen Bolt och snacka om skön film asså. Hunden e ju bara för skön men trög haha. Bästa Animerade filmen jag sett ialla fall den senaste tiden. Till och med Ceca reagerade och låg ett tag jämte mig o tittade o gnällde..

Betyg: 4/5

På tal om hund, loggar inte på Nattstad o inom 30 min får jag 2 förfrågningar om Ceca funderat på att bli mamma efter att ha sagt massa gott om henne =) Hade verkligen varit kul, synd bara att tiden inte räcker till. Ja när man ser Kändis hunden Bolt så är det ju bra tajming med att Ceca blir populär just då ;)

Ceca tittar på Bolt

Detta får bli det sista för idag, så sov gott =)

Kommentarer
Postat av: Bella

naw =) jag som vill ha en valp av ceca ;) haha

2009-03-09 @ 23:07:45
URL: http://bellapiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0