9 Mars 2009 - Flera intressanta svar

Ja senaste inlägget har ju fått en hel del olika svar än sålänge.
För det första ska jag säga att det absolut inte har nånting med dig att göra Ciz, som jag även för en liten stund förklarat för dig. Berättat exakt va ja menar,hur jag tänker och vad som gäller.Står för det till 100%.
Olika svar som sagt, och jag förstår varje svar till en viss del. Och jag håller helt och håller med om att alla e vi olika. Mitt svar kanske va o ta i, men kan väl bero på situationen man är i själv. Men ja hur som helst, tack för svaren och lycka till med allt allt.

Jobbet idag, bajs var det och var i min egen lilla värld hela dagen o är fortfarande där. Jag vet inte vilken värld jag är i just nu eller vart jag skulle ta vägen...Om det bara kunde komma nånting som kan göra det lättare och pusha på lite.

Imon är det dags för Champions League igen, Liverpool - Real Madrid andra mötet. Vinst är ett måste för dem vita för att få fortsätta spela i Champions League. Spännande match väntas.

Ikväll blir det endast lathet och sällskap av Ceca får en på lite bättre humör......

Sköt om er.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0