9 Mars 2009 - Fittigt eller inte?

Ett exempel många undrar;

Två personen har kontakt och träffas/träffats, intresset är självklart från båda och man säger vad man tycker o känner. Alltig som sägs o visas är bara positivt, och båda känner att det inte bara är en vän man ser utan mer.
Då är frågan;
Är det OK för nån av personerna att vara med någon annan under tiden man har den kontakt med varandra?

Svar 1: Det är OK
Svar 2: Det är fittigt

Mitt svar är 2, vad är ditt?

(Dagens: Va ärliga, du sårar inte dig själv när du gör ett misstag,utan andra oxå)

                                                                              Sov gott people, Go natt //Miki


Kommentarer
Postat av: Ellis

2



jag skulle inte kunna se honom i ögonen om jag visste att han träffade andra under tiden...

2009-03-09 @ 01:58:14
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

sålänge man inte har gjort klart för varandra att man är tillsammans är det okej

2009-03-09 @ 11:05:18
Postat av: Anonym

tycker det är dåligt, men funderar även lite på hur du tänkte angående ditt svar?

2009-03-09 @ 13:30:40
Postat av: Jelena

Äh, är man inte ihop så är man inte ihop! Sen vet jag inte vad du definerar med "vara", men man får väl dejta flera samtidigt :)



Pusspuss

2009-03-09 @ 14:30:07
Postat av: Ciz

Är det en hint mot mig eller ?

2009-03-09 @ 17:02:36
URL: http://lovekillslowly.blogg.se/
Postat av: Helena

shuuuu...gifta bort dig ska jag göra jag ska hitta dig en riktigt färsk flygvärdinna hahahah... hajde hajde du e välommen när du än vill, sthlm lär bli gungit



by the way hörde på BN tv igår med saban



"

Mihajlo



Lep i mlad, simpatican

previse romantican

devojke ga bude

hoce da polude





Mihajlo, ljubim te







Ni u cemu obican

zivot mu idilican

ko da mu odoli

ceo grad ga voli





Mihajlo, zelim te



Ref.



Lep na majku ponosan

u zivotu prkosan

sestrama obema

boljeg brata nema

"



den va faktiskt bra hahaha

2009-03-09 @ 17:20:49
URL: http://zmaj.blogg.se/
Postat av: Helena igen

svar: nr 3. (jag hitta på ett eget svar hahaha) det é upp till vad man bestämt för gränser o om man e med på noterna, men e man TILLSAMMANS då e man TILLSAMMANS o ska inte va med andra, men även här e de "regler" man kommit på för förhållandet.

Brinner man för ngn,ja då automatiskt tittar man bara åt den personen... tror jag iaf... men alla e olika.

2009-03-09 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0