8 Mars - Mat & Kärlek till alla hehe

Ceca: Im hoooome =) och ligger o gömmer mig i huset. Låg och kollade på Mannen som talar med hundar tills Miki bytte kanal, då hoppade jag ner och la mig i soffan på nedervåningen istället. Va ju helt inne i det, värsta många kompisar var det på tv ju :P Helgen i stugan va jätte mysig, va på långpromenad i Lördes, i skogen och utankoppel utforskade ja så mkt ja kunde innan vi drog oss tillbaka.

Miki: Sanningens Ögonblick på tv, hänger med till o från medans ja äter min glass. Glass som ja inte ätit på månaderm fu helvete vad gott. 2 portioner blev de hehe. Måste få ge lite tips om min goda glas bomb me, inte för att de va det jag åt nu men helvete den ska göras o ätas snart =)

Miki´s GlassBomb

* Stor skål
* 2-3 lager glass
* 2-3 lager maräng
* 2-3 lager frysta hallon
* Chocklad sås på varje lager

(Vid sidan om tips: Smält mörkt blockchocklad att doppa jordgubbar i.)

Ialla fall, under den tiden fick ja tankarna om personer som inte tror att dem nångång kommer hitta nån man gifter sig med. Men va fan Alla kan gifta sig, bara man tar tag i det. Funkar det inte med det vanlgia att man möter nån på nätet, krogen eller kanske blinddate. Man testar det mesta men inget klickar. Ja då får man ja ta den lite längre vägen, det skulle jag göra utan o tveka. Va fan bara att beställa en flygbiljett o åka till Thailand, hur många vackra kvinnor finns det inte där som gärna vill bli din? Oj oj oj ja lovar det finns ;) hehe Så till alla er som inte tror det finns hopp, det finns hopp för oss alla =)

                                                                                        //Ceca&Miki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0