8 Mars 2009 - Lagar för Söndagar

Miki: 12.30 blev man väckt och det va sjukt skönt o sova lite längre idag, precis vad söndagar ska vara till för. Lata sig. Vet inte vad man ska gör mer på en söndag, får bli att man ligger o drar sig i sängen, kollar lite film, spelar lite PS3 kanske o så. Så varför inte skapa sina egna lagar när det gäller just Söndagar? =) jag har några som jag försöker hålla hela tiden.

* Lata sig
* Inte göra nånting jobbigt alls
* Ta tid för o tänka (som om ja inte måste de varje dag ändå)
* mm.

Där e några och resten dyker upp om dem måste, med tiden då.
Nu ska jag byta plats i min säng o lata mig vidare. Hörs senare kanske..

(Dagens: Lagligt att vara lat)

Caos

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha så klart man ska lata sig på söndagar :D Det är de dom e till för :D

2009-03-08 @ 20:29:37
URL: http://bellapiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0