8 Mars - Situationen

En speciell grupp bland mina tankar finns, som gör att jag alltid dig minns.
Med ditt allt har du skapat gruppen, som satt mig i den här situationen. 
Ingenting kan stoppa mig för vad ja tänker göra, jag gör allt för du ska höra.
Hör den vind ja skapar igenom ditt hår, du måste förstå att jag ingenstans går.
När mina tankar dyker upp känner jag mig trygg, men då måste jag ändå akta min rygg.
Vill inte få slag när jag står, vill bara känna lycka när jag nu redan dåligt mår.
Jag har inget val det dags o förändra situaionen, en gång för alla säger jag hur det är, igen.
Fram och tillbaka jag tänker men kommer inte bara se på , det är du som ska va mitt stöd när ja ostadigt står.

                                                          //Miki

Kommentarer
Postat av: Bella

tänk va bra du blivigt på å rimma ^^

2009-03-08 @ 20:30:11
URL: http://bellapiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0