7 Mars 2009 - Nyvaken M med saker att fixa

Ligger kvar i sängen efter att ha blivit väckt av Cecilias samtal 10.31, jag sov faktiskt men det sa jag inte. Hur som helst så ligger jag här o ser framåt på dagen och visst ser man lite av varje. Först måste ja se till o ta mig ur sängen och ta mig till stugan för att äta, va med Ceca o dem andra lite. Så ska ja försöka sno med mig en utav bilarna så jag har en bil ifall att ja måste åka några meter eller mil :P Sen 20.00 spelas ju derbyt mellan Real Madrid - Athletico Madrid. Ja vi får se vad som händer med tiden här idag.
Ja bloggen ju, den hade vi ju tydligen fått o bli något bättre. Inte 100% men jag vet ju nu hur det funkar på ett ungefär, var ju mest det som var meningen. Så de kan hända ett o annat med tiden här vettuuu..

Första skivan jag brände på länge blev såhär bra igår:
* Dejan Dejanovic - Kreni Dalje
* Goga Sekulic - Doktor
* Rise Against
* Ras Cricket - Polisen Slår
* Rise Against
* Dado Polumenta - Ljepsa Od Noci
* Taino Cruz - Silent Night
* Rise Against
* Jordin Sparks - One Step At A Time
* Rase Against - Savior
* Taio Cruz - I´ll Never Love Again
* Rise Against - Amber Changing
* Taino Cruz - Give My Love Away
* Rise Against - Audience Of One
* Anna Järvinen - Äppelöga (va bara tvungen o ta med den hehe)

Vi får höras lite senare då det kommer inlägg om vad som händer eller hänt idag, men det kommer att dyka upp ett inlägg snart om derby matchen ikväll =)

Caos //Miki

Kommentarer
Postat av: Helena

hahahha äppelöga haha skönast

2009-03-07 @ 11:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0