4 Mars 2009 - Vi 2

Ceca:  Det var en bra promenad idag, stolt ja blir över Miki :P Även om han jobbat hårt så klarar han det, gooodie....Blev lite skog för en gångs skull o lite mer fritt. Men nu e sängen skööönaste asså, blir nog kvar där en stund...Såhär hade vi det ialla fall ;) (Se nedan).
  
Ceca

Alltid nära   
 
Miki:
Promenaden behövdes verkligen, skönt o få komma undan från allt o kunna rensa tankarna lite.  Kändes som att det behövdes idag, inte för att det gör någon skillnad på situationer men man får väl jobba på det o hoppas på det bästa. Så va jag även över hos Jocke och drack kaffe o tjata lite. Lillen Hugo var ju inte mer rolig än vanligt vid den här tiden, låg o sov som en hund Zzzz :P Står rätt still i huvudet idag men mycket mer har ja faktiskt inte som ja känner att ta upp här ialla fall. Men lite längre ner kommer det en liten text av mig som gör dagens inlägg lite intressantare förhoppningsvis.
 
Nyvillan projektet var det idag igen.Det flöt på bra o väldigt mycket blev gjort. Men imon blir det annat, än sålänge vet jag att det ska levereras 2 st VärmePumpar 07.00, sen vette fan asså. Men får se om ja kommer med EFTER bilder sen me,beror på om jag e med där just då när det avslutat eller inte..

Projekt Nyvillan 3
<--Entre & Kök-->

Nånting extra bara, som en liten bonus av mig =)


   


Kommentarer
Postat av: Helena

awww söta:-)

2009-03-04 @ 21:26:23
URL: http://zmaj.blogg.se/
Postat av: Jasa

Hahahaha! Ja du Ceco, du kan ju uttrycka dejj som ingen annan hund kan. Fortsätt så :P

Å du Miki, njä har inget å säga dejj..Haha.. Puss!

2009-03-04 @ 23:19:35
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: tamara

vilken skruvad blogg, haha. fick mig ett gott skratt!

2009-03-06 @ 10:21:25
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0