31 Mars 2009 - Skadad Tisdag

Va fan jag trodde det var Fredagen den 13:e som skulle vara dagen det händer saker men NOPP, Tisdagen den 31:a är det....
På jobbet står jag o Jocke i Centralrummet då vi hör Martin skrika till. Vi började skratta o tänkte,nu har han väl ramlat från stegen eller nåt. Vi går ut och frågar vad han håller på med, där står Martin schockad o säger att han fick en stöt. Vi sa: det e nog ingen fara, bli inte nojjig fan. Orolig som han är drar han till vårdcentralen och kollar sig. Han skickar till Värnamo med ambulans för observation i 6 timmar. Senare ringer han och säger att han ska ligga kvar över natten, hans värden är inte normala och stannar kvar för säkerhetsskull.

KRYA PÅ DIG MARTINOVIC

Själv fick jag min TV idag, åker o hämtar den för att åka hem o direkt få igång den. Slår på TV:n och den låter konstigt. Fläkten hör man att det är som e skum. Stänger av o sätter på för 2:a gången men samma ljud hörs. Stänger av den igen o sätter på, YES det låter inget. Just då kommer texten "kontrollera fläkt nr 1" upp och ja trodde jag skulle bli galen. Packar ner TV helvetet och åker tillbaka med den o begär en ny. Visst inga problem, ja kommer få en ny OM 2 DAGAR. 
Tänkte ju att  imon måste jag ha den för Sverige-Serbien Landskampen är ju. Så det får bli att kolla på matchen hos Jocke.

Jaja det va min bög dag (inget positivt alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0