23 Mars 2009 - Vila

Ny start på veckan, tråkig start på veckan, seg start på veckan och åter igen en bajs tid framöver. Ja det gick över gränsen den här gången så jag stannade hemma från jobbet, o stängt in mig på rummet med lite sällskap av Ceca till o från. Dags o ta sig samman o samla sig själv och samla nya krafter.

Guitar Hero var det ju tur att man köpte så man har nånting o göra hemma nu o framöver, både roligt o tar bort en från omvärlden ett tag. Framåt går det oxå. men men...
Om ändå annat kunde gå framåt lika bra så tror jag nog att jag hade varit lyckligaste och haft det så bra de bara går..

Dags o käka lite frukost (hmm klockan e 14.55)..
Hörs kanske senare, ha en trevlig vecka o lycka till med allt som är planerat....

Dagens: fucked up

bye bye....... //Miki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0