21 Mars 2009 - G.H - Intervju

Guitar Hero-Legends Of Rock är det som kommer att spelas, efter att ha kommit överens. En intervju har man även hunnit med idag, ganska lugn o positivt intervju från båda håll =)

Miki intervjuar Cecilia:

Hur länge har du spelat Guitar Hero?
Svar: hm första gg var för typ 1 år sen, då spelade jag kanske 1 gg / månad sen köpte jag det själv för ca 6 månader sen


Du som spelat ett tag, vilken låt kommer jag inte ha nån chans i?
Svar: ingen haha speciellt inte i metallica eller slayer.


Om du förlorar, hur kommer du ta det (åker jag ut ur huset då)?
Svar: haha nej jag kommer gratulera dig och tycka du är awesome ,not ,


Vad tror du om mig som din utmanare?

Svar: hm, inget större hot direkt, mer som en kaxig chiuaua haha


Vad kommer du att ha som tilltugg för din nervositet?
Svar: hahaha vadå tilltugg jag tycker vi kan *pip* samtigt då kommer jag vara lugn som en filbunke

Cecilia intervjuar Miki:

vilken låt tror du att du har störst chans med?
Svar: Eftersom jag inte kan några låtar låtar än, så har jag ingen aning.

Hur länge har du spelat Guitar Hero?
Svar: Jag har spelat MAX 3-4 ggr med lång tid emellan o varje gång va man inte nykter, men sist gick det riktigt bra.

Vad är riktigt bra?
Svar: Riktigt bra är, tillräckligt bra så ja kommer ge dig en tuff helg.

hur kommer du lägga upp din träning?

Svar: Jag kommer att spela lite varje dag, så fort ja klarar en låt går ja över till nästa så ja kan alla till slut.


Vad tror du om mig som din utmanare?
Svar: Bra utmaning, bättre rutin men inte bäst ;)


                                                                                                                                                         //Miki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0