20/21 Mars 2009 - Guitar Hero Utmaning i April

Efter att ha spelat Guitar Hero förra helgen så bestämde jag mig i veckan att när lönen kommer så ska jag skaffa mig det.
Så nästa helg, den 28:e åker jag iväg för att köpa mig spelet till mitt PS3.

Redan har en utmaning kommit upp, det är Miki och Cecilia som kommer att ha en Guitar Hero helg.
Efter lite diskutioner om hur det hela ska gå till har idéer kommit upp som tex: det kommer att gå ut på att få fram mästaren i en typ av turnering, kommer att bli ett pris för den som visar sig vara mästaren (priset ej klart).
Som det ser ut just nu kommer utmaningen att ske på Cecilias hemmaplan och datumet är för tillfället från och med 10:e April (datum ej 100%).
Inom kort kommer en intervju där båda två får svara på 5 frågor var, frågorna får man själv bestäma.

Datum: 10 April 2009 (ej 100%)
Tid: efter 16.00
Plats: Kungsbacka
Tips till utmaningen: För min del några Corona & troligtvis lite *pip*

Framtida inlägg av Guitar Hero Utmaningen: Intervju, information om vilket Guitar Hero spel, komentarer/diskutioner/psykningar,1
:a pris, låtar som kommer spelas + siffror & procent (statistik) mm.

OBS! Seriöst? ja LÄTT hahaha =)
                                                                                             //Miki

Kommentarer
Postat av: Ciz

Förbered dig för storstryk ;D

2009-03-21 @ 10:43:31
URL: http://lovekillslowly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0