2 Mar 2009 - 10:e raka

Japp kom bort mig lite härifrån under helgen men jaa, först måste ja ju börja med att ta upp Real Madrids helg. Helgen var verkligen Real Madrids helg och framför allt min =) Real Madrid som tog sin 10:e raka seger i ligan i Lördes, då dem tog emot Espanyol. 2-0 slutade matchen och det var Guti och Raul som fick göra var sitt mål. Resultatet fick även Real Madrid att närma sig Barcelona ytterligare 3 poäng eftersom Barcelona fick stryk med 4-3 mot Athletico Madrid. Va ska jag säga? Tack så jävla mycket Ath Mad, och nu är det bara 4p upp till Barcelona. Jag sa ju att det inte var över när Barcelona låg 12p före, o nu visar det sig att jag har rätt.

Matchens Lirare:  Lassana "Lass" Diarra

Det var den ena stora händelsen som jag fick uppleva i helgen. Den andra som även är den största får jag komma med senare när jag känner att det är OK. För den händelsen var en riktig impuls grej och jag gjorde nånting jag aldrig hade gjort om det inte hade betytt så mycket för mig. Men jag är skit nöjd och ångrar inte ett ända val jag gjorde eller sekund,minut o timme som gick åt. För det var verkligen värt det, men men vi får se när det gäller det här.

Ceca hade ialla fall saknat mig, när ja kom innanför dörren för ca. 40 min sen så fick man ju knappt komma in och nu ligger hon hos mig o håller mig sällskap, känns bra när man saknar sällskapet från dem senaste timmarna.

(Dagens: Om du verkligen vill något så gör det, sluta inte hoppas, låt ingenting hindra dig & det KAN lösa sig)

 //Miki + Sovande Ceca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0