17 Mars 2009 - Levererat & Klart

Blev lite sent inatt eftersom ja nästan kände mig tvingad av mig själv faktiskt o se filmen Wanted efter att Ciz tjatat sönder min skalle om att ja måste se den. Men fy fan va bra film asså, as tuff ju. Du har inte så dum filmsmak trots allt, jämfört med clown filmen så va den här filmen 14325234 gånger bättre haha.

På jobbet fick jag tag i Aftonbladet och läste om rättegången om Fritzl, ni vet den där sjuka jäveln som våldtog sin dotter i källaren, ÖVER 3000 GÅNGER. Läser artikeln och fattar inte att det kan vara sant att han kan gå fri om redan 7-9 år om dem lyckas minska på några av anklagelserna. Även om dem lyckas så tror inte jag att han kommer komma ut levande, men gör han det så kommer han nog att dö ganska snabbt. Tror dem flesta ser den mannen död, o mer är han fan inte värd.

Sen satt jag på kontoret mellan 16-18 o bara väntade på att få komma hem. Inte en ända kund, bra butik :P
Men strax innan stängning så kom äntligen budet fram och det var levererat och klart =) Varsegod, det va det minsta jag kunde göra, bättre kan jag och är berädd på ge det. Typ Gran Canaria eller? hehe ;)

Ne nu orkar jag inte mer, fan va tråkig ja blivit men aa kommer väl bättre tider =) Ceca hälsar jätte mycket, allt e nice som fan och hon glider runt som vanligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0