15 Mars 2009 - Komedi Söndag


Efter att Söndagen varit hur seg som helt, precis som den ska vara så har jag fått fram lite roligheter som ett gäng ordvitsar...Asså ja dör av skratt av dem här, här kommer dem bästa. I ialla fall vad jag tycker.

*Jag åt en glödlampa, lös i magen.
*Se svalde jag en linjal, då blev jag mätt.
*Funderar på att skaffa men sån där kelsjuk anka, sån där umgås.
*
Tror du dem pratar mycket slang, på brandstationen?
*Sotare, jobbar dem svart eller?
*Du ser där uppe, där det är tänt. Där har jag släkt.
*
Ryssar hade ju såna här plan, med sängar på. Du vet, Sovjet
*Jag har tappat min klocka, kanske ska ringa SJ. Dem spårar ju ur.
*Hört talas om oljeshejken som satt i sina egna tankar?
*Do you speak english?
Ne ja spika hönshus
oh yes
No not gäss, höns


Har du någon bra så ge mig, roa mig med sånt här kan ja göra hur länge som helst bara dem är bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0