11 Mars 2009 - En riktig Bajs dag


Igår, Tisdagen den 10 Mars var väl nog ändå en riktig jävla bajsa dag. Ingenting gick min väg,absolut ingenting.

Först får ja reda på att jag skulle få jobba ihjäl mig resten av veckan pga att Jocke blev sjukskriven. Han hade ont i sin äckliga tumme, och på 20 min kunde läkaren sjukskriva honom minst 5 dagar för att det tydligen va muskelinflamation och nervkläm. SKITSNACK, va det stålmannen till läkaren som kunde se sånt på 20 min eller? inga tester gjordes ellern åt. Läkarna kan ju lägga ner, va gör dem för nytta egentligen?

Sen får man ett svar som inte var vad man ville höra. Ett svar som för tillfället satte stop med just det. Tråkigt men ja som sagt, dagen var ju en riktig bajs dag så klart att allt ska komma på en gång.

Sist men absolut inte minst, Real Madrid utslagna ur Champions League =( Med 2 mål på 35 min av Liverpool som förändrade matchen helt emot vad den kunde ha blivit. 2 mål som en riktig domare inte hade låtit bli godkända. 1-0, Pepe blir nerdragen när han täcker bollen, och en liverpool spelare kunde ta bollen o passa in så att Torres kunde enkelt slå in den i mål (Frispark till Pepe egentligen).2-0 på straff efter att linjedomaren dömt hands på Heinze. Det är en jävla kort arm den domaren måste ha om det är hand. På Reprisen ser man klart o tydligt hur bollen träffar på axeln.

Ialla fall det var min extrema bajs dag......helt otroligt att det kan vända så snabbt med allt...

Saknaden är stor BTW........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0