Tallinn Update 4

När Sebb och jag kom tillbaka ifrån stan så sökte vi upp dem andra på båten o satte igång o berätta vårt äventyr och satte igång me galenskaper och fest.
Jag kom senare in i en hytt där dem höll på att smätta varandra med gummibanden som höll täcke o kudde på plats, självklart ville man vara med (usch vilken sjudom). Efter ett tag ville ja höja nivån och gjorde en knut på bandet, några gick igenom det och sen höjde ja nivån till en dubbel knut o så kördes det på med den ett tag. Men sen kom huvudnummret, dubbelknut och smätta på pungen, aj aj aj och dem ända idioterna var ju givetvid jag och Fritte den galne skåningen.
Efter allt var de glada miner och festen gick igång på riktigt. Sista kvällen på båten var lila lyckad som den första.

Några av alla 21

Snap Nivå 1

Resultatet

Snap Nivå 1

Jag och Fritte

Ännu ett resultat Nivå 2

Reslutat igen Nivå 2

Fritte laddar inför Pung-Snap

redo Fritte?

Resultatet Nivå 3

Min tur =(

Resutatet Nivå 3

Frisk Luft behövdes sen

Disco Miki :P

Benji och Jag

Jag & Sebban med tjejerna från Estland

Zzzzzz

Lämnar båten

VI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0