Student 2009

Det var full fart från början till slut, allt skulle flyta på smidigt och hela tiden var man då tvungen o vara aktiv på nåt sätt. Men det var en lyckad dag, glada miner, fest, fulla miner, skratt, roliga pladask, musik & dans.
Jag började med att gå på utsläppet, sen körde ja syrran o några från hennes klass.
Efter den biten så åkte vi hem, lämnade lite saker och jag åkte en sväng till Bobi där ja sen gick vidare ifrån till Dule. Sen efter dule var det tillbaka hem och starta festandet för min egen del. Lagom trött satte jag mig hemma o skulle få i mig mer mat innan ja börja dricka. Somnade fan nästan av allt spring o stress.
Men vi kom igång allihopa o det slutade 04.30 Lörda morgon.
















En del av alla tagna bilder, men kommer nog upp lite mer senare.
Grattis till alla Vinnare 5/6 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0