Stress & åter stress

Dagen startade med jobb som vanligt, bredbands installtion plus värmepumps installation.
Sen var det iväg på träning 17.00, gick väl inte jätte bra men de funkade, Min fot klarade inte riktigt av det. Vrider den jag lite fel får ja ont ända upp till knät känns det som, aj aj aj.
Sen hem, får inte ens duscha innan saker o ting ska ske pang bom, stolar hit, stolar dit, borden där o sen bord här. Ja och än är det inte ens klart, ljudanläggningen har ja ordnat klart ialla fall och har bara musiken kvar att föra över till datorn som ska användas.
Sen iväg till Sebban o hämta min solglasögon till imon, måste ju vara lite coolstuff eller, när man ska köra flaket med syrran och hennes klasskompisar.
Gissar på en galen dag imon, fest här o fest där. Bland annat hos min kusin som oxå tar studenten.
Ja nu måste ja trixa vidar emed musiken så det får räcka tills vidare.

GRATTIS ALLA STUDENTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0