Sol, Fest & Semester


Tror det får bli o hålla sig borta från solen lite om den ska fortsätta vara så aggressiv som den varit. Ännu en dag då man konstant varit i solen. Tror inte mina axlar eller skalle mår så bra av det, tur att det inte bränner överallt ialla fall utan ger färg på resten. Annars hade ja nog luggit i ett isbad nu för brännskador eller nåt fan.
Vill inte vara negativ, älskar solen o sommaren men lite regn hade inte skadat. Kyla ner o få bort lite pollen hade varit riktigt gott, i typ 1-2 dagar max.

Semestern är nära det märker man ganska tydligt i min situation just nu.

Till helgen är det Student/Examen, så då blir man igång både Fredag & Lördag.  Både syrran och 2 kusiner ska firas.

Nästa vecka på Tisdag åker man upp till Sthlm för att åka iväg på Tallink Kryssningen på Onsdag, kommer ju vara igång fram till Freda då man kommer i land. Men sen har ja stora planer på att stanna över helgen oxå, antingen blir det riktigt lugnt o bara hälsar på lite o softar eller så kan festen fortsätta. Jag gissar på det lugna alternativet, kan nog vara rätt gott.

Sen har vi helgen efter det, då är det Midsommar och på Fredan är man igång med fest som Malin har i sina händer. Det ända jag håller i e grisen som ska grillas. På Lördagen fortsätter man nog med familjens planer, alltså blir det 2 dagar igen och detta då ute i stugan.

Sen i helvete är det fucking semester veckan där på om jag räknat rätt, då försvinner man ifrån landet 4-5 veckor och åker till Serbiska Rep. (Bosnien).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0