Midsommar 2009

En lyckad fest där det som vanligt blir galet till slut, hur lyckas vi? varför? hur orkar vi?
Snacka om att skita i vilket o bara släppa loss asså.
Helt underbart och ett stort tack till dem flesta som va på plats!
Började grilla gris o dricka öl + drinkar vid 13.00 och grillade lite senare så vi kunde få i oss lite käk medans vi väntade på höjdpunkten grisen, lekarna skippade vi pga taskigt väder men vi kom på lite galenskaper ändå framåt kvällen.
Ca 02.30 så var dem flesta så trötta o hamnade i sängarna, inte konstigt efter att vi örfilat varandra över allt, dansat, sjungit, spelat ett spel, "strippat" och till o med att hoppat i sjön. Allihopa utan Milan som doppade fötterna typ, men helvete vad kallt det var så de va ju ingen dum idé o doppa fötterna bara. Fort som fan in i duschen o varmaste vattnet, där i lilla duschen trängdes vi för att få värme, Milan, Frida, Jag och Pernilla.
Glada, mätta och belåtna så la vi oss och det var knäpp tyst på bara några minuter.

Lite smått och gott från vår Cirkus

Grisen

Stjärnan sätts på plats

Då kör vi igång

Snart klar =)

Malin & Hanna

Jag & Ceca

Pernilla

Milan

FÄRDIG

Syrran & Ceca

Frida

Jag & Hugo

Jag & Frida, Pimps

Jag & Slavisa

Martin, Slavisa & Eve

Slavisa gör en söt vurpa

Martin/Slavisa VS. Pernilla/Miki

VI VANN

Milan & jag kör några moves

Frida & Pernilla

Jocke & Syrran

..och så kom viruset

Stackarn haha

Örfil

Gay Varning

ingen komentar

Bra låt, den går rakt in i hjärtat, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0