Måndag

Det var en tuff måndag efter en hård vecka, försov mig till en början och sen var jag inte igång med jobbet förens halv 9 i morse. Sen fick man ta lite lite ord från chefen, "Du måste börja komma i tid". Ja jag ska asså, jag gör mitt bästa, jag e ingen inställd robot tyvär.
Men körde igång med ett nytt projekt, bygga en IT-Station, riktigt skoj och intressant faktiskt.
Sen har det börjat en ny praktikant hos oss, EN TJEJ. Skit coolt, inte varje dag man hör eller ser en tjej inom EL. Men vår nya praktikant Martina värkade jätte trevlig och visade intresse direkt när hon kom med chefen till vår arbetsplats.

Lite fotboll snack måste jag köra med me, va mena vem kan vara tyst om att KAKA har skrivit på för Real Madrid och att C. Ronaldo är mycket nära en övergång då UNITED accepterat ett bud från Real Madrid. 1 MILJARD svenska kronor, snacka om att killen är värd guld asså.
Sen snackas det även om Ribery som Zidane förväntar sig ska spela för Real Madrid och presidenten Perez har du koll på A. Madrids skyttekung förra säsongen, ingen mer än Forlan. Låter inte fel alls.
Men jag skiter i VÄLKOMMEN TILL mitt REAL MADRID!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0