Kryssning Tallinn

Imon ger vi oss av till Sthlm, 4 av alla 25 st då. Tiden är inne för kryssningen och redan imon kväll efter min tatuerings tid åker vi upp. Bor på vandrahem till Onsdag för att vara utvilade till Onsdag kväll, då vi lämnar land o inte kommer tillbaka förens Fredag runt 12.00. Sen blir det att bli kvar i Sthlm över helgen, very very nice.
Efter träningen ikväll var det direkt hem för att försöka få ihop packningen, håller på just nu och hälften e väl framme tror jag. Gäller o packa ner allt sen, försöker med EN väska, ska nog gå o trycka ner allt. Kanske blir skrynkligt men måste väl finnas nån fet jävel som kan ställa upp o sitta på det ett tag i så fall =)

Listan som jag skrev idag på jobbet:
*Klippa mig
*Raka mig
*Bränna skiva
*2 par byxor (blev 3 par)
*2 T-shirts (blev 3 st + Skjorta)
*Strumpor
*Kalsonger
*Tandborste
*Softkläder
*Pengar
*Pass
*Legg
*Parfym (3st)
*2 Tröjor
*Tofflor
*Shorts
*Snus
*4 flaskor vodka (2 till Jonas)
*Solglasögon
*Laddare till Mobil/mobil
*Laddare/kamera
*Handduk
*Schampo
*Keps


Ja jag tror det är allt, får dubbel kolla allt sen. Men snart gäller det och vi hörs på Söndag när jag är tillbaka ;o)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får riktigt trevligt :)

2009-06-08 @ 23:30:41
URL: http://Sessish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0