Handikapp till max


Ja då sitter man med stödkrage som en annan mupp här hemma. Typ nackspärrr som plågar mig här långsamt, jävla så obehagligt. Första gången jag haft nåt liknande, o kan knappt se åt varken höger eller vänster. 5 min in i matchen igår så fick galnaste värkarna i nacke o mellan skulderpladen. Gick ut för att få massage o sen in igen, spelade hela matchen även om de gjorde ont, okej inte hela då. Fick rött kort i 80 min efter andra gula kortet.
Väl hemma så gick ja o la mig i sängen med värmedyna under mig, på TV var det ju Italiten-Serbien som spelade U21 EM i Sverige. Matchen slutade 0-0, ganska rättvist resultat även om jag såg att Serbien var det bättre laget och med chanserna dem hade borde dem fått med sig 3p.
Det blev filmkväll efter matchen och värkarna slutade inte, så ringde läkaren idag och vad får man som svar?
Jo som alltid: Ta några alvedon innan du lägger dig, det är NOG sträckning/nackspärr. Så blir det inte bättre till imon så får du komma in o boka tid för undersökning.
Asså dem här jävla Läkarna i Sverige, att dem kan sluta chansa och ta tag i sitt jävla jobb nångång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0