GBG RAPÈ till LEVEL


Snus från Gallaher, är baserat på lågpris cigarettmärket med samma namn. Cigaretterna säljer mycket bra i Sverige och detta beror till stor del på det mycket låga priset. Snuset Level har också ett mycket lågt pris och konkurrerar främst med Kronan, Knox samt Gallahers egna LD.En frisk blandning av tobak, citrus & bergamott och smaken påminner om ett stort varumärke hos konkurrenten Swedish Match.

Ja nu jävlar tänker ja bli en riktig svensk snål smålänning och börja snusa Level iställer för Göteborgs Rapé. Så slut med sponsringen till göteborgarna inkl. staten då, och över till att tänka på mig själv o spara mig mig några kronor om året. Anledningen är priset för det första, sen smaken kan man ju diskutera. Men Level snus är det absolut inget fel på och funkar hur bra som helst, första dosan köpte jag idag och kommer troligtvis att fortsätta med det framöver.
Priset är 24:- för en dosa Level snus medans Göteborgs Rapé ligger på 31:-. Efter ett antal dosor så gör 7:- skillnaden väldigt mycket. Så jag ger det en chans, o det en bra o lång sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0