1:a Match

Min första match spelade jag idag mot Reftele. Matchen slutade 0-0 mot ett gäng riktigt stora bönder inkl. domaren. Ganska tråkig match i sin helhet men ja som sagt, div. 6 ju. Lite skillnad på div. 4 som man spelade i tidigare.

Personlig statistik:
Speltid: 75 min (vilade efter paus)
Mål: 0
Assist: 0
Gult kort: 1
Rött kort: 0
Skador: Stukad fot (spelade ändå, men var anledningen till vilan)

Komentar om matchen:
Katastrof domare, visade kort hit o dit för ingenting med delade ut frissparkad för lite knuff, axel mot axel. Tror inte jag sett en domare så vilsen tidigare. Han var helt enkelt dum, förvirrad & totalt värdelös.
Annars var det en OK match, inte direkt händelserik och vi gjorde så gott vi kunde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0