28 Feb 2009 - Fuji Finepix Z100FD

Av nån anledning så vill ja ha en digitalkamera, fick ett jävla sug på att göra ett köp för en stund sen. Jag har ju en Videokamera som kostade mig en hel del, men va fan. Inte jätte smidigt o ta med ut överallt. Så känns nästan som jag e tvungen att köpa mig en digitalkamera. Så att det blir lite fler fräscha bilder på bloggen och på datorn överhuvudtaget. Få till några riktigt bra vår & sommar bilder med Ceca såklart. 
Ja jag får helt enkelt fundera på det, är ju inte jätte duktig på sånt här så kanske ni har tips o råd om någon digitaltkamera eller den ja just tittat på lite?
Tittade på några alternativ och fastnade för den som ja lagt upp här nedanför. En Fuji Finepix Z100FD för 1690:-.

Ultratunn digitalkamera med 8 megapixlar och ett unikt designat linsskydd.

Den delikata mockafärgen och smidiga storleken ger ett klassfullt intryck på din omgivning. Med 8 megapixlar och 5 x optisk zoom får du utmärkta möjligheter för din typ av bilder.Med ansiktsigenkänningen tar du utmärkta porträttbilder, med upp till 10 ansikten i ett och samma foto. Röda ögon reduceras automatiskt. Den dubbla bildstabilisatorn ger dig perfekta bilder, även när du eller motivet är i rörelse.

Vad tror ni?
                                                                                                                                      //Miki

Kommentarer
Postat av: snekit

finns bättre kamera med 10 pixlar på expert :) kostar strax över 2000

2009-03-01 @ 00:04:53
URL: http://sneksdiary.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0