27 Feb 2009 - Helg

Ceca: Fredag idag, helgen är här. Då lutar det åt att man åker ut till stugan, under dagen har det varit lugnt och det ända man gjort e väntat på att tiden ska rinna iväg för att sen åka iväg till stugan. 16.30 kom Miki hem och äntligen lite sällskap efter att ha fått vara ensam någon timma.
Ligger i hans säng nu och sover, så ja orkar att vara igång hela kvällen ute i stugan =)
Träffade även Jockes son Hugo på 1 år och självklart fick man pussa den sötsaken, men gud va han värka vara blyg :P
Sen hörde Miki att grannen ovanför Jocke var nere i tvättstugan, så han skickade ner mig för att kolla vem det var. Men visst hade han nånting i baktanken, jag kommer ner och hon började skrika så att jag blev rädd till o med. Sprang upp och där stod Miki o skrattade.
(NEJ, FANNS INGET ATT OROA SIG FÖR NÄR JAG ÄR NÄRA LILLEN, SÅ DU VET)

Miki: Jobbet var verkligen varierat idag, till en början var det att leverera lite vitvaror och installera dem. Chefen bjöd sen på lunch o det va ju inte fel alls. Sen hamnade vi på ett sågverk, och självklart får man ett av dem skitigaste jobben man kan göra där. Dra en kabel ca 30m på en stege som hängde nästan under golvet mer än halva vägen. Inte nog med det, jag typ badade bland spån som var nästan en halvmeter högt fan. Tro du man var sexig efter det eller? Oojaa haha...
Så kvällen är här, och det är helg. Riktigt skönt så det får väl bli några öl kanske o lite film ikväll då i sin ensamhet, finns inte mkt mer att välja mellan för tillfället. Imon Lördag, ja får väl se vad som dyker upp men tror inte på nåt speciellt, e inte sugen på göra nånting alls den här helgen. Hoppas på att telefonen hörs en del av en viss person som man kan tjata med som har varit en fin vana senaste tiden.
Hade ju velat en grej väldigt mkt men det får vänta tills tiden e inne ;)

(Dagens: Bada aldrig i spån frivilligt haha)

/Ceca & Miki

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ceca typ din hund eller något? Newsflash: sist jag kollade så kan inte hundar prata? Och definitivt inte skriva!

2009-03-21 @ 14:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0