Tung Dag....


Idag har det verkligen varit full fart hela tiden, först jobb o sen förbereda för imon. Efter jobbet åkte jag först hem o varvade ner i 15 min eller nåt, skrev en lista på vad som skulle handlas. Sen åkte jag först Systemet och köpte 6L vin (Chill Out & Africa), sen efter det så blev det Kvantum och där blev det kött,bröd,dricka,sallad,lime och glass. Efter det blev det äckliga Lidl, usch asså hatar den affären men hade inget val då jag ville ha Cevape,större potatissallad,billigare dricka,1 flak energi dryck,hel kyckling och snacks. Även om na tycker att det jag handlade borde varit billigare på Lidl men det va det fan inte, dyrare än all kött o sånt som jag köpte på Kvantum, jävla tysk jävlar.
Efter shoppingen fick jag åka o jobba lite svart i 1h 30min o efter det skulle man ta allt man handlat till stugan o packa upp det. In med det som ska till kyl & frys, fixa ljudanläggningen mm.
Det har varit en jävla dag asså, men nu äntligen e man hemma o får varva ner. Nu ser vi fram emot en galet rolig dag, Fredagen 1 Maj =)

Ha det så bra allihopa, Trevlig helg ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0