Så Behandlar Du En Kille Eller Din Pojkvän

Varför ska dem (tjejerna) ha all uppmärksamhet när killarna förtjänar lika mycket? Ja så därför bestämde jag mig för att ta upp det här. 

Dagens tjejer gnäller om att det längre inte finns några bra killar och att dem bara e ute efter en sak. Men ett tips är ju att lära känna personen ordentligt innan man ger sig in på något. Det finns faktiskt killar som vill lika mycket som du själv, så dra inte alla över en gräns.

Tips:
* Lär känna personen ordentligt, låt det ta den tid det tar.
* Låt han få bevisa vad han är för en person, låt han kämpa.
* Försök att hitta hans svaghet, just för att få honom att sätta dit sig själv eller i bästa fall visa sig vara seriös.
* Innan du funderar på att ta ett steg framåt, försök få ut vad han verkligen e ute efter.

Vi är alla värda lika mycket och kan få det, bara man gör det på rätt sätt från båda håll och att ärligheten ses som steg 1 då just det är det största problemet idag.
Men att även våga ta risker och inte vara rädd för att våga ge det en chans om du känner att det är 50-50.

Tillbaka till SÅ BEHANDLAR DU DIN POJKVÄN, efter lite tips =)

1. Ge han den kärlek du själv skulle vilja ha.

2. Från början, ger han uppmärksamhet för att bygga på att just LITA på varandra.

3. Ge han tid, pressa han inte på saker.

4. Acceptera hans nära & kära lika mkt som du accepterar honom.

5. Visa han att han har nåt som han verkligen inte borde kasta bort.

6. Säg att du vill hitta på nåt som han gillar även om du inte gillar det
själv.

7. Visa att han är den ända för dig.

8. Lita på honom så litar han på dig.

9. Se till o kunna umgås ihop med hans vänner o även med dina vänner.

10. Båda är värda det bästa och lika mycket......

Tjejer är inte ensama om att söka efter rätt partner eller att få massa kärlek ;)
Har jag fel? Ja säg då vad du själv tycker (komentera)...

Lycka till!!! Kärlek&Respekt!!!

Kommentarer
Postat av: Miki

Anna du kan ju lägga ner o komentera saker i min blogg. Jag vill inte läsa dina idiotiska komentaren pga av den bild du fått av mig. Om jag är ett problem för dig så håll det gärna utanför detta område för du kan fan inte gå runt o skriva saker om mig som inte ens stämmer bara för att jag tydligen varit "falsk" emot för en lång tid sen. Ge fan i det o se till o skaffa nån att prata ut med som orkar lyssna på ditt "tyck synd om mig" grej hela tiden.

2009-04-17 @ 01:00:51
URL: http://cecaandmiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0