8 April 2009 - Nånting hände mig idag

Startade dagen med en försening, 10.00 började jag o Jocke jobba idag o slutade klockan 15.00. Måste bli skärpning asså, tur att det e långhelg snart så man får planera hur man ska komma i tid haha.

Efter jobbet va jag hos Jocke & då hände det nåt haha galet men sant. Vad hände? Ja, Det du ;)
Sen satt vi o kollade på UCL där ja hoppades på en förlust för Barca men nej dem äckliga jävlarna vann med 4-0. Sen var det ju gott att Liverpool som slog ut R. Madrid fick stryk mot Chelsea med 3-1.

Bokade även mini-hotell idag, Milan o jag ska komma iväg från tankar o tråkiga platser. Så det blir av till Borås, Lördag - Söndag. Kommer starta dagen med lite shopping,fika, jaga nån förfest o efterfest kanske hehe. Kom fram till att "fråga" om nåt bra ställe för kvällen och samtidigt försöka bjuda in oss själva hos personen man frågar. Det blir jävla spännande haha, får se hur det slutar.

Imon sista dagen sen e det ledigt, skööööööönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0